Hele snelle levering en goede producten !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inge
- Victorine
De verzending met GLS was heel slecht en de reactie van de klantenservice daarop teleurstellend. Tot tweemaal toe kreeg ik ten onrechte de melding dat het bezorgd zou zijn (niet dus) en uiteindelijk ontving ik een verfrommeld pakket. De klantenservice reageerde dat het misschien een afhaalpunt was (niet dus) en niks over de verfrommelde staat. Tip: gebruik een andere verzender. GLS scoort zeer slecht in onze regio en Post NL en DHL rekenen minder dan ik voor de verzending moest betalen. En hier kreeg ik nog stress bij omdat mijn verjaardagskado bijna te laat kwam.
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Silvia
Goede prijs kwaliteit verhouding
- Patrick Lenaers
Helaas geen zelfklevende snor ontvangen, maar wel de Franse Baret
- Joey Gernaat
Snel en correct verstuurd.. mag vaker zo 👍🏻
- Junior
Prettige website