Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
RareCards heeft 12 5 ster reviews 12
RareCards heeft 1 4 ster reviews 1
RareCards heeft 0 3 ster reviews 0
RareCards heeft 0 2 ster reviews 0
RareCards heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ano niem

    Snel verzonden en goed verpakt. Top service als altijd. En vaak nog eerlijke prijzen. Kom hier zeker nog eens.

    Reageer
  2. Melanie

    Voor het eerst hier iets gekocht, want ik wilde heel graag de prismatic figure box. En hij is nergens voor een relatief normale prijs te krijgen. Ik ben er heel blij mee en het was goed verpakt en had het snel binnen. Ik zou RareCards zeker aanraden! Dankjewel

    Reageer
  3. Hoe zou je RareCards beoordelen?

  4. Dirk Daemen

    Bestelling was de volgende werkdag al in huis. Er was een leuke boodschap toegevoegd op de factuur om me te bedanken. Heel leuk en persoonlijke service. Prijs van kaarten zijn goed! Ik kan iedereen aanraden om hier te bestellen.

    Reageer
  5. Amar Beharie

    Dit is een beetje een late review maar beter laat dan nooit 😁 Ik ben sinds dit jaar weer begonnen met het sparen van pokémon kaarten en ben heel erg blij met de zorgvuldig verpakte packs en boxen die ik heb binnengekregen en ook nog mooi op tijd! Heb wat mooie hits gekregen en bij al mijn orders heb ik een handgeschreven bedankje gekregen wat super lief is😇 Binnenkort een kijkje nemen bij de one piece collectie. Maar voor nu ben ik erg benieuwd naar de pokémon mystery box die ik net heb besteld. Vrijdag komt ie binnen dus ik ga een leuk weekend in, nogmaals bedankt! 😊

    Reageer
  6. Mika

    Voor het eerst hier bestelt en heel erg tevreden! Ga hier zeker vaker bestellen😃

    Reageer
  7. R B

    Altijd netjes verpakt, snel verzonden en de handgeschreven notities zijn superleuk. Daarnaast is de site ook heel makkelijk en fijn te navigeren. :) 10/10!

    Reageer