Alles correct geleverd, zoals steeds
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Johan Verbiest
- A.s.
Ik heb nog altijd geen bestelling ontvangen. GLS schriijft dat ze het geleverd hebben. Maar waar? Niet bij de buren. Heb al geïnformeerd.
Hoe zou je Stedaparts beoordelen?
- W.P. v.d. Hoff
Correcte en snelle levering
- Bas Bervoets
Verkeerd artikel ontvangen. Na een vriendelijk telefoontje wordt nu alles geregeld. Daar houd ik van. 🙂
- Jurgen
Prima service!
- Michiel Roden
Bestelling was beschadigd. Klantendienst was zeer vriendelijk en behulpzaam. Voorlopig nog niet volledig afgerond maar vertrouw erop dat dit goed komt.