Zeer tevreden van mijn bestelling mooie kleuren en verwerkt prima!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Greta
- Anita Fens
Het product dekt slecht en is dun
Hoe zou je Velura beoordelen?
- Lieke
Super fijne producten, kom vaker terug!
- Sandra Hartjes
Nog steeds niets ontvangen ! Vele mails gestuurd maar tot op heden geen duidelijkheid over de bezorging/ levering erg vervelend ! Na een paar mailtjes hebben ze het netjes opgelost bedankt velura
- Sandra Djawie
Elke maand naar een nagelsalon is vanaf nu verleden tijd. Gister voor het eerst mijn nagels zelf gedaan en wat een mooi resultaat. Nooit gedacht dit zelf te kunnen! Vanaf nu niets anders meer dan Velura voor mij!!
- Hetty Renzenbrink
Prima service