Ik heb net voor de 3e keer besteld, en dat zal zeker niet de laatste keer zijn! Snelle verzending, superleuk ingepakt en de sieraden zijn van mooie kwaliteit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stephanie
- Inge Peelen
leuke prijzen, mooie producten, super leuk verpakt, snel bezorgd
Hoe zou je Beads by DEB beoordelen?
- Anja
Goede kwaliteit/prijsverhouding! Ben meer dan tevreden over de resultaten van m'n prachtige armbanden en oorbellen! Deborah denkt mee over de speciale wensen in kleur en vorm!
- Gerry
Prachtige sieraden voor een hele mooie prijs. Geweldige service.
- Jolanda
Goede prijs, snelle levering.
- Cl van dongen
Mooie sieraden, met zorg ingepakt en verzonden