Mooie artikelen. En ik werd heel vriendelijk op de hoogte gehouden over de levering. Dat het vanwege de vele sneeuwval iets langer kon duren. Heel attent. Én een vriendelijk handgeschreven kaartje bij het pakketje. Superleuk!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Margriet Schalij
- Eline Fruytier
Super mooie spullen gekregen. En hele lieve en goede service. Ik zou het iedereen aanraden. Echt een top webwinkel
Hoe zou je Mink & Moon beoordelen?
- Helma Oostveen
Goede service en goed contact, meedenkend!
- Connie Kolfschoten
Mooi cadeau, fantastische service
- Milo
Heb een aantal keer de houten rammelaar met naam als kraamcadeau besteld bij Mink en Moon. Leuk cadeau, supersnelle levering en duidelijke communicatie. Het wordt mooi verpakt met een kaartje erbij. Elke keer weer blije reactie van de ontvanger. Aanrader! (En leuke webshop)
- Margreet van Breemen
Zeer goede persoonlijke service en snelle verzending!