Fijne service mijn pakket zou verstuurd worden maar was met vakantie. Ik heb direkt gemaild dat ik niet thuis was, ze hebben het pakket zolang vast gehouden tot ik weer thuis was. Fijn dat het zo ook opgelost kon worden Ik geniet van mijn mooie vazen en bloemen dank je wel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joke van Loo
- Patricia Schuurman
Prima prijzen, snelle en nette levering
Hoe zou je Private Label Meubelatelier/Accessoires beoordelen?
- Roland Peij
Goede
- Petra Berkvens
Zeer mooi
- K
Wij hebben onze bank en stoelen hier besteld. Er blij mee!! Goede kwaliteit en fijn persoonlijk contact. Wij bestellen hier graag nog een keer.
- Ardi
Stoelen gekocht bij private label, stofstalen thuis kunnen bekijken, we kregen daar alle tijd voor wat heel fijn was voor ons. Goede service.