Voordat ik de bestelling geplaatst had liep het contact erg vlot. Het boeket welke ik besteld had bleek niet op voorraad. Nadat ik de bestelling in overleg had aangepast en ontvangen had verliep het contact erg moeizaam. Ik wacht nog steeds op de wijziging van de factuur met bijhorend restitutie. De producten zijn mooi maar de bloemen mogen wel wat beter verpakt worden ipv los in de doos. Mijn tak is ook gebroken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- melanie
- Mies
De Mila vaas besteld met de koraal orchideetakken en deze zijn echt prachtig. Ook heb ik de vaas met standaard en champagne bloemen besteld, de standaard wankelde maar is netjes opgelost!
Hoe zou je Private Label Meubelatelier/Accessoires beoordelen?
- Zeinab El-Charif
Alles super. Das 2. mal schon bestellt und nicht das letzte Mal!!!
- Mandy doomen
Blij mee heel mooi
- Angela van Houten
Geweldige service en s elle verzending
- Henny Kamstra
Prachtige vaas, snelle levering en goede communicatie.