Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Textielgeschenk.nl heeft 8 5 ster reviews 8
Textielgeschenk.nl heeft 1 4 ster reviews 1
Textielgeschenk.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Textielgeschenk.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Textielgeschenk.nl heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Vera

    EDIT: Na de slechte reviews hier heb ik wellicht te snel gehandeld. Via de mail contact met ze gehad en ik kan volgens hun de komende dagen mijn pakketje nog verwachten. Mocht je contact zoeken, stuur ze vooral een mail, bij mij reageerde ze binnen enkele uren. ORGINEEL: "Wel een bestelbevestiging ontvangen, maar het is nooit verzonden. Wanneer je hun klantenservice nummer probeert te bellen gaat het niet eens over. Het lijkt alsof het nummer niet bestaat."

    Reageer
  2. Ingrid

    Leveren niet en niemand te bereiken. Telefoonnummer bestaat niet. Bedrijf bestaat volgens mij niet of niet meer. Door de webwinkelkeur label geeft het een misleidende indruk dat dit een betrouwbare website is maar is dat dus totaal niet.

    Reageer
  3. Hoe zou je Textielgeschenk.nl beoordelen?

  4. Dennis Verhoeven

    Zeer lang wachten op mijn bestelling, geen reactie op telefoon, 30 maal proberen te bellen, er werd niet opgenomen, ook geen reactie op mail

    Reageer
  5. Anoniem

    Op 5 december jl. heb ik via de website van Textielgeschenk.nl een bestelling geplaatst en en deze bestelling via ideal betaald. Vervolgens heb ik een bevestiging van mijn bestelling incl. bestelnummer ontvangen. Tot op heden heb ik mijn bestelling niet geleverd gekregen en lijkt het telefoonnummer van de onderneming niet meer in gebruik. Op een contactverzoek via de website van de onderneming wordt niet gereageerd.

    Reageer
  6. Yvonne van der Molen

    Mooie artikelen te koop in veel kleuren. We zijn erg blij met de tafelkleden en het keukenschort. Ook de afhandeling van de retour en het contact is fijn. Het duurt soms wat langer, maar is een echt betrouwbaar bedrijf en doet wat ze zegt, levert kwaliteit en service, top!

    Reageer
  7. Daan

    Review aangepast: Ik heb contact gehad met de eigenaar omdat ik niks hoorde en hij telefonisch niet bereikbaar was. Ik heb de bestelling inmiddels ontvangen en een ander deel wordt nageleverd. De theedoeken zijn erg mooi en voldoet aan mijn verwachting en het contact met de eigenaar verliep fijn en vriendelijk. Wel heb ik hem meegegeven om klanten eerder op de hoogte te stellen zie ook de andere reviews. Het is zonde dat hij slechte reviews krijgt terwijl het een prima kerel is. Hopelijk gaat dit in de toekomst beter en is hij telefonisch beter bereikbaar.

    Reageer