Geweldige mensen, super service. Altijd weer gezellig om er heen te gaan. En het leuke is er is altijd iets leuks in de winkel waar je mee naar huis gaat. Echt een aanrader en zeker een bezoek waard. Heel veel succes gewenst 🍀🍀
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corina Nijssen
- Sylvia Koks
Altijd snelle reactie bij online bestellen en in de winkel wordt je met open armen, gezellig praatje en superservice ontvangen!!
Hoe zou je De Arrangerie beoordelen?
- jolanda wils
Alles goed ingepakt , leuke prijs 👍 Ik ben weer blij 🥰
- Toos Batenburg
Ik was hier al een keer in de winkel geweest en werden verwelkomt met een heerlijke bak koffie. En nu ook een keertje wat besteld,ook dat ging super.
- wim de groote
mooie spulletjes en snel geleverd
- Anke H
Vriendelijk! Lekker bakje koffie tijdens het rondkijken! Mooie spulletjes tegen mooie prijs!