Goede service. Mooie producten.goed verpakt verzonden. Al met al super leuke winkel en webshop.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique Kuijpers
- Carla Verheyden
Snelle levering, mooie kwaliteit en super leuke verrassing erbij. Bedankt!
Hoe zou je De Arrangerie beoordelen?
- Sylvia Koks
Snel bericht, kon mijn bestelde spullen de dag erna al ophalen. Altijd goede service en heel erg vriendelijk! Top!
- Odette de Koning
Top winkel, goede service en mooie producten
- Jolanda
Gezellige winkel met heel veel leuke spulletjes voor in huis. De prijzen zijn ook leuk! Echt een aanrader. Je wordt door de eigenaresse vriendelijk en goed geholpen!
- Marian
Alles was super geregeld! Heel snelle service, keurig en stevig verpakt en de spulletjes zijn werkelijk prachtig. Absoluut een aanrader!