Ik ben ontzettend blij met mijn zitzak van Namini. Vanaf het moment dat ik hem uitpakte, merkte ik al dat de kwaliteit echt top is. De stof voelt stevig en luxe aan, en de afwerking is netjes tot in de details.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rosalie Blom
- Ilse
Vorige week de cozy bear zitzak en poef besteld voor mijn kleinkinderen. Vandaag ontvangen. Het was goed verpakt en keurig op tijd bezorgd. Ik vind zowel de zitzak als de poef er degelijk en mooi uitzien . Grote pluspunten : uitwasbaar en indien de zak te hard is kan er wat vulling uit. Ik weet zeker dat mijn kleinkinderen lekker kunnen chillen op de zitzak en poef !
Hoe zou je Namini beoordelen?
- Fenna Jaspers
Superzacht en van hoge kwaliteit. Past geweldig in de kinderkamer en ziet er ook nog eens leuk uit. De zitzak is stevig, waardoor hij goed in vorm blijft en fijn zit voor mijn zoontje.
- Eveliene vd Wijngaard
Snel geleverd, mooie kwaliteit.