Prima geregeld. Vriendelijke mensen. De bomen ogen goed, ben benieuwd naar het voorjaar wanneer de bloei is
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kris
- Anke
Fijn contact, goede aftersales! Mooie producten!
Hoe zou je Flowbo beoordelen?
- stefan
top
- Dennis
Super!!
- Jack
De boompjes zien er heel goed uit, mooie sterke dikke takken en stam. Goede service
- Meliza
Snelle service, duidelijke uitleg en mooie bomen!