mijn ervaring is goed . Ik heb pas 1 keer besteld maar de levering was netjes verpakt en de andere dag al in huis. Dus perfect!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fam Lips
- Bouwmeester
Snelle verzending, prima product!
Hoe zou je Beerenonderkleding.nl beoordelen?
- o
eerste bestelling gedaan via internet
- Bakker
Perfect en snel alles geleverd. Super.
- Rodenstein
via de webshop 2x heren t-shirts gekocht
- anonymous
Voor de 1e maal iets besteld en meteen goed bevallen!!!