dit is goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- dutchguy10
- ans de kok
We hebben 2 bestellingen gedaan, waarvan bij 1 bestelling alle hemden in de verkeerde kleur geleverd waren, blauw i.p.v de bestelde zwarte kleur. Ook 1x Medium geleverd i.p.v large. Aangezien ik erg op de bestelling zat te wachten het zo maar gelaten, en de kleur voor lief genomen. Het terugsturen zou te veel tijd in beslag nemen. Nog geen ervaring met foute bestelling en hoe jullie hiermee omgaan.
Hoe zou je Beerenonderkleding.nl beoordelen?
- R Bregman
De ervaring met dit bedrijf is goed
- Viscount
Zeer toegankelijk, duidelijk en correct
- anonymous
snel, goed, betrouwbaar
- den haag
primageregeld