Had mijn bestelling erg snel in huis. De kwaliteit van het shirt is ook erg goed en ik kreeg het ook erg net verpakt thuis. Ze doen dus precies wat ze beloven, het kopen zeker waard!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cas Drevijn
- Isa Terheggen
Super leuk shirtje! Blij mee
Hoe zou je hygge HARLEM beoordelen?
- Zornitsa Krumova
Snelle levering, producten van zeer goede kwaliteit. Echt een goed merk!
- Mildred
Leuke shirts voor een prima prijs!
- Hugo van den Tillaart
Hoogwaardige kwaliteit t-shirt. Met zorg en persoonlijke aandacht verpakt. Top!
- Frank Buijs
Geweldige service, inclusief snelle bezorging, een persoonlijk bericht, en een elegante en duurzame verpakking. Het T-shirt bevalt uitstekend. Veel succes, bedankt en tot gauw!