Ik houd van een persoonlijke touch, zo'n geschreven kaartje erbij en een mooi cadeauverpakking is top. Oorbellen vielen regelrecht in de smaak! Draaisluiting is ook een heel mooie oplossing!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Malou Buijs
- Larissa Hoeijen
Hele fijne oorbelletjes. Door de opdraaibare achterkant. Verliest men dochter de achterkant van haar oorbel niet meer.
Hoe zou je Tinkeltje beoordelen?
- Dalilah De groot
Mooi en feestelijk ingepakt, zeer attente boodschap erbij. Snel verzonden en mooie oorbelletjes! Dank.
- Irma Bongers Irma Bongers
Leuke oorbelletjes. Goede service. We hadden bij het openmaken op kerstavond een achterkantje laten vallen en konden het niet meer vinden. Op kerstavond een mailtje gestuurd met de verwachting pas na kerst antwoord te krijgen, maar nog op kerstavond kregen we antwoord dat er een nieuw achterkantje opgestuurd zou worden. En vandaag zelfs 2 achterkantjes ontvangen. Waarvoor hartelijk dank.
- Sanita Abelite
Mijn dochter is heel blij met de oorbellen. Ik was al een tijdje op zoek naar oorbellen met een vergelijkbare sluiting als de eerste oorbellen die mijn oren zo mooi deden ploppen. Prachtig verpakt en met een lief bedankkaartje erbij!
- Lisan Pouw
Kwaliteit oogt goed en een nette en snelle service