Goed en efficiënt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Evelyn Olde Keizer
- Corine van Groen
Ik heb niet zo'n goede ervaring, had 2 items besteld in maat 38/m en ontving beiden in maat 36 (op de pakbon stond maat 38) en de top had een zeer afwijkende kleur van de broek die samen een set zouden vormen. Alles gaat retour want maat 38 blijkt niet meer op van beiden op voorraad
Hoe zou je Nummerzestien beoordelen?
- Gracia van der Velde
Top
- Sandra M
Artikel is redelijk snel geleverd en was zoals omschreven
- Barbara R
Alles helemaal prima ! Je kunt met Klarna betalen en dat is ook erg fijn .
- Ellinda Kapitein
Makkelijk ɓestellen, snelle verzending.