Heel goed !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joke
- Marianne
Top
Hoe zou je Nummerzestien beoordelen?
- Stroot
Ik had iets verkeerd besteld. Gelijk een mail naar hun gedaan. Dezelfde dag alles keurig en netjes afgehandeld. Top!
- Carin
Uitstekend
- Kim van Herk
Prettig, ruime keus, klantvriendelijk
- Arno S
Goede ervaring. Slechts één keer iets besteld via de webshop en dat is allemaal prima verlopen. Jammer genoeg heb ik de gekochte jas moeten terugsturen, omdat die mij iets te groot was. Een maat kleiner was niet op voorraad, dus heb ik netjes en snel mijn geld terug gekregen. Exact zoals het zou moeten gaan