Veel mooie vis en betaalbaar vriendelijk volk dat je met alles wil helpen Verbeterpunten: Heb ik geen
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Danny
- theo
fijn klantvriendelijk bedrijf en al is het druk ze maken tyd voor je. heb er al een paar keer koi.s gekocht en van goede kwaliteit . dus voor mij een fijne zaak waar ik graag kom en zeker zal aanbevelen bij vrienden.
Hoe zou je Vijvercentrum.nl beoordelen?
- Kees
Heel actief in het presenteren en wat ze verkopen , zeker de Facebook veilingen slaan goed aan en vind ik positieve activiteit van A3 Koi Verbeterpunten: Eigenlijk geen verbeter punten ze doen het goed en niet reageren op kritiek van het bieden op Facebook
- Stessens mike
Mooie en gezonde vissen & goede organisatie
- martin
Mooi en leuk bedrijf in div koi artikelen plus koi vissen. Verbeterpunten: Heb ik niet.
- Remco
Duidelijke site en snelle afhandeling