Ik vindt dat men heel netjes word geholpen als je vragen hebt en ze zoeken ook een oplossing voor de vraag die men heeft . Daar bij hebben ze mooie spullen en mooie vissen voor een leuke prijs voor iedereen die wat zoekt . Wij vinden A2Koi voor iedereen een aanrader en ik zal mensen ook door sturen als ze mij naar vissen of dingen die men nodig heeft voor een vijver .
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hans
- Frank
Goede service, vriendelijk personeel, altijd leuke acties. Verbeterpunten: Geen
Hoe zou je Vijvercentrum.nl beoordelen?
- Leon
Je wordt altijd netjes en vriendelijk geholpen, met goede adviezen. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
- Nicky
Altijd vriendelijk en ze staan je goed te woord Verbeterpunten: Geen
- peter de roover
ik vindt de afhandelingen van de afspraken zeer vlot verlopen
- Henri
Goeie service, mooie koi en altijd tijd voor gezellig bakje koffie Verbeterpunten: Een paar dagen van te voren aangeven welke kou op welke dag word geveild, dan kan er selectiever een bepaalde veiling in de gaten worden gehouden. Dat is wel makkelijk als je iets zoekt.