Eerste bestelling geplaatst na overschakeling van A-koi naar Vijvercentrum.nl Heel tevreden. Dezelfde goede service. Alles was in orde en veilig verpakt.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- JB
- Jori van der Hout
Ondanks de belofte en excuses nog steeds geen voer. 1e en laatste keer dat ik bestel. Bij A2 koi bineen een dag altijd binnen al jaren vaste klant. Op ziek naar andere leverancier
Hoe zou je Vijvercentrum.nl beoordelen?
- Stefan van Steekelenburg
Nadat ik de verkeerde besteld had, via whatsapp contact gehad, kreeg ik een retourlabel opgestuurd. Het te verekenen bedrag kreeg ik netjes terug gestort en de juiste toegestuurd. Goede service!
- Tomas
product niet leverbaar blijkbaar, 2 maand moeten wachten op nieuwe levering, datum passeert maar geen nieuws. Wel betaald. Geen reactie op mails. Niet te vertrouwen.
- Cor
Wat een super service! Na ontvangst van voer met een te grove korrel voor de vissen, en de zak zonder te kijken open gescheurd te hebben, werd deze zonder probleem omgeruild voor een ander type voer!
- Gunter
Super service.