Marc De Maeseneire
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Vijvercentrum.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Tevreden
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Tevreden
Alles word supersnel bezorgd binnen 14 uur in huis en alles is netjes verpakt!
Het bestellen van producten in een aanbieding periode loopt moeizaam. Als ik dan mijn bestelling niet kan plaatsen is de klantenservice moeilijk of niet bereikbaar dus is de aanbieding periode verstreken voordat ik contact contact heb met de klantenservice. Erg jammer want men denkt wel mee als er een probleem is met een gekocht product.
Zeer goede service!
Mijn spullen zijn in perfecte staat binnen gekomen .super snel , en voor een mooie prijs . Volgende keer bestel ik weer bij jullie . Gr Peter
Levering duurde te lang, op de site was het voorradig, bij telefonisch navraag blijkt het niet voorradig te zijn en wordt er gezegd dat het de week erop geleverd zou worden,ook dat gebeurde niet dit is niet de manier om zaken tedoen. De producten zijn wel goed.