Erg prettig dat er zo snel op emails gereageerd wordt. Hierdoor is het mogelijk om eerst een vraag te stellen voor men iets bestelt. Het advies en klantenzorg is gewoon super waarbij samen gekeken wordt naar de beste oplossing. Graag tot een volgende keer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paul
- Y. Boorsma
Voorafgaand aan de bestelling heb ik via de mail een informatieve vraag gesteld. Deze is zeer snel en helder beantwoord. De bestelling is prima verzorgd afgeleverd en het bestelde product voldeed volledig aan de verwachting!
Hoe zou je Lumeriawinkel beoordelen?
- K. Nijenhuis - Vroegop
Top! Op alle fronten. Makkelijk te bestellen en te betalen. Zeer klantvriendelijk, snel geleverd en op je mail wordt snel gereageerd. Ben erg blij met deze manier van werken en zal er zeker vaker bestellen.
- Nicole Boons
Mijn ervaring is gewoon helemaal top, alles gaat naar wens mail contact ook goed dus ik zeg gewoon bestellen hoor, hele mooie overzichtelijke website, met allemaal leuke hebbedingen dat is dan weer wel gevaarlijk hahahah
- Karin Talen
Altijd super goede service Bedankt Klaske
- Leonie
Ontzettend leuke webwinkel met een zeer uitgebreid spiritiueel assortiment waar je niet kiezen kan uit alle leuke verwennerijtjes (voor meestal hele kleine prijsjes) voor jezelf en anderen. ideaal als je nog een bijzonder cadeautje zoekt met een extra (spirituele / gevoels) dimensie. Zeer attente eigenares die alles met hart en ziel met een persoonlijke touch en noot heel snel en perfect verzorgd. ik heb voor mijn zoontjes verjaardag o.a. een zelfmaak kracht stok gekocht met zo ontzettend veel prachtigs erbij (en dat voor die prijs !) dat mijn dochtertje in tranen was dat ze ook eens "zo'n pas echt mooi en volwassen" cadeau wilde... als verrassing nu ook nog een zelfmaak set voor haar gekocht. Nog wat verwennerijtjes voor mezelf en die en die erbij, voor de prijs hoef je het niet te laten... Hier ga ik terugkomen ! :-)