Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2012


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Designstoel4u heeft 6390 5 ster reviews 6390
Designstoel4u heeft 1917 4 ster reviews 1917
Designstoel4u heeft 304 3 ster reviews 304
Designstoel4u heeft 177 2 ster reviews 177
Designstoel4u heeft 263 1 ster reviews 263

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Alioglou

    Wij zijn erg leuk geholpen. De stoel is prachtig! Zelf opgehaald want ik wilde hem eerst even zien. Alles toppie!!

  2. margo

    We hadden de prachtige Ei stoel besteld en bij aflevering bleken er krassen te zijn. Dit is toen heel serieus opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld. Al met al een goede service en bereidheid om problemen op te lossen.

  3. Hoe zou je Designstoel4u beoordelen?

  4. Michel

    goede service, snel bereikbaar via mail, had een klein probleem bij mijn bestelling maar dat was binnen 1 dag opgelost. uiteindelijk toch erg tevreden.

  5. Judith Dam

    Eerlijk, op het moment dat we op zoek waren naar bepaalde stoeltjes waren ze zeer behulpzaam. Hoewel de stoelen welke we ook wilde hebben niet op de website stonden werden deze aangeboden tegen zeer aantrekkelijke prijs. Dus alle stoelen bij hen besteld. De levering was zeer rommelig. Verkeerde kuipjes en onjuiste onderstellen zonder bevestigingsmateriaal werden geleverd. Alles zou keurig opgelost worden. Helaas vonden wij de stoeltjes te fragiel en hebben wij besloten ze te retourneren. Het was zeer opvallend dat ze toen heel wat minder behulpzaam waren. Op onze 'klacht/opmerking' omtrent de kwaliteit werd totaal niet gereageerd. Enkel, u mag ze retourneren binnen 14 dagen. Zo gezegd, zo gedaan. De terugbetaling van de factuur duurt te lang en hierbij houden ze zich niet aan de wettelijke regels. Dit terwijl ze aangesloten zijn bij 'Webwinkelkeur'. Al met al zijn wij uiteindelijk teleurgesteld in deze organisatie, jammer.

  6. broekx

    je krijgt goede en snelle feedback, ook werden er stalen verzonden zodat we de kleur thuis nog eens goed konden keuren alvorens te bestellen.

  7. Marjolein Leenen

    Mailcontact gehad en gebeld, keurig dezelfde dag nog een factuur. Andere levertijd was mogelijk. Ik kijk uit naar de stoelen!