Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Viabologna.nl heeft 126 5 ster reviews 126
Viabologna.nl heeft 14 4 ster reviews 14
Viabologna.nl heeft 3 3 ster reviews 3
Viabologna.nl heeft 0 2 ster reviews 0
Viabologna.nl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Julita Karabiowska

    Ik had een lake tas besteld maar na 2 weken had ik ze nog steeds niet ontvangen.Na een mail verstuurd te hebben met de vraag waar mijn tas bleef krijg ik dezelfde dag nog een antw. dat ze de betaling goed hadden ontvangen en dat ik te veel had betaald (verzendkosten)Na 2dagen had ik mijn bestelling ontvangen met daarin mijn te veel betaald geld...;-) SUPER SERVICE!!!!!!

  2. Frank Anthierens

    Met Kerstmis, vorig jaar, heb ik mijn dochter verrast met een handtassenabonnement van Viabolgna. Ze vond het geweldig. Elke maand ontvangt ze nu een verrassingspakket. We weten nooit op voorhand wat het zal zijn, maar ze was geen enkele keer ontgoocheld. Elke maand opnieuw is het feest. Een aanrader !

  3. Hoe zou je Viabologna.nl beoordelen?

  4. Marion

    Fan-tas-tisch. Super tas, mooie kleur, jaloerse blikken en super levering!

  5. Margreet Kuiters

    Overzichtelijke website met een prachtig assortiment tassen. Bestellen gaat zeer eenvoudig. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en binnen een paar dagen heb je een zeer kwalitatief goed product in handen. Wat was ik blij met mijn witte "Birkin". Heb de website al bij collega's en vriendinnen aangeraden. Echt helemaal top!

  6. Lisanne

    Al meerdere keren tassen besteld. Een keer was er een kleinigheidje aan een tas, retour opgestuurd en hadden binnen een week een nieuwe terug! Super service! Goede kwaliteit! Echt leer. Gisteren een tas besteld in de achtermiddag. Vandaag al geleverd! Had ik niet verwacht zo snel!

  7. Maria Teresa

    Ik heb via de website diverse tassen besteld,ben zeer tevreden,redelijke prijzen en ook een goede service!