Ik had een lake tas besteld maar na 2 weken had ik ze nog steeds niet ontvangen.Na een mail verstuurd te hebben met de vraag waar mijn tas bleef krijg ik dezelfde dag nog een antw. dat ze de betaling goed hadden ontvangen en dat ik te veel had betaald (verzendkosten)Na 2dagen had ik mijn bestelling ontvangen met daarin mijn te veel betaald geld...;-) SUPER SERVICE!!!!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Julita Karabiowska
- Frank Anthierens
Met Kerstmis, vorig jaar, heb ik mijn dochter verrast met een handtassenabonnement van Viabolgna. Ze vond het geweldig. Elke maand ontvangt ze nu een verrassingspakket. We weten nooit op voorhand wat het zal zijn, maar ze was geen enkele keer ontgoocheld. Elke maand opnieuw is het feest. Een aanrader !
Hoe zou je Viabologna.nl beoordelen?
- Marion
Fan-tas-tisch. Super tas, mooie kleur, jaloerse blikken en super levering!
- Margreet Kuiters
Overzichtelijke website met een prachtig assortiment tassen. Bestellen gaat zeer eenvoudig. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en binnen een paar dagen heb je een zeer kwalitatief goed product in handen. Wat was ik blij met mijn witte "Birkin". Heb de website al bij collega's en vriendinnen aangeraden. Echt helemaal top!
- Lisanne
Al meerdere keren tassen besteld. Een keer was er een kleinigheidje aan een tas, retour opgestuurd en hadden binnen een week een nieuwe terug! Super service! Goede kwaliteit! Echt leer. Gisteren een tas besteld in de achtermiddag. Vandaag al geleverd! Had ik niet verwacht zo snel!
- Maria Teresa
Ik heb via de website diverse tassen besteld,ben zeer tevreden,redelijke prijzen en ook een goede service!