zeer in mijn sas met mijn mooie tas geweldige kleuren,moesten nog geuren benieuwd wat mijn vrinden van dit pronkstuk zullen vinden en zal bij velen U aanbevelen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- hoepy rinkens
- Gerry
De tassen ogen aardig maar na een tijdje gaat de voering stuk.
Hoe zou je Viabologna.nl beoordelen?
- Silvie
Produkt zoals afgebeeld voeldoet aan de verwachting . Mooi materiaal , snel geleverd ( volgende dag ) en fantastisch verpakt . Fijne winkel dus om online te shoppen
- Thea
Super snel en een heel mooi product!!
- Cathlene
Tas besteld en werd inderdaad de andere dag geleverd. Zeer netjes verpakt net een cadeautje
- annick
alles prima in orde. snelle levering. alles goed verpakt. een aanrader.