Mooie prijzen nette hulp bij vertraging van bezorgdienst fijne brillen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mike van Nieuwburg
- Maurice Marengo
Donderdag op vrijdagnacht een bestelling geplaatst, het is nu woensdagavond dus bijna een hele week verder en mijn bestelling staat in de DHL app nog steeds op de status ‘zending nog niet ontvangen of verwerkt’.. Eergisteren al gebeld over de lange tijd die er overheen gaat, argument vanui Cheapasszonnebrillem; ‘DHL is in staking’.. Oké maar dan verzend je toch niet via DHL lijkt mij..?! Slechte service dit..
Hoe zou je Cheapass Zonnebrillen beoordelen?
- Pieter Nieuwenhuis
Super snel en netjes afgeleverd !
- Corry Nettekoven
Goede service en verzending
- Hans Eekelaar
Prima bril voor dat geld en snel en netjes geleverd
- Harry Waterman
Betrouwbaar en snelle levering!