2 van de 3 zonnebrillen zijn in mijn optiek niet unisex. Ze zijn echt te smal en ik heb niet perse een heel breed hoofd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pim Nellen
- RvN
Bestelling verliep gesmeerd en geolied. Er zat zelfs een snoepje bij de bestelling, hoe hadden ze kunnen raden dat ik een zoet jongetje ben.
Hoe zou je Cheapass Zonnebrillen beoordelen?
- Frank Op heij
Aan de kleine kant maar verder prima bril
- Catherine Cannaerts
Is nog steeds niet aangekomen, 5 dagen na bestelling
- Marcel Kamerling
Snel geleverd, alleen vond ik de bril toch minder geschikt voor mij en heb het pakketje geretourneerd.
- Ingrid Rijkhoek
Snelle verzending. Aankoop komt overeen met de advertentie.