Alles was goed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stephanie Maris-Siebelink
- Anja
Bijna altijd sneller geleverd dan verwacht. Producten altijd van goede kwaliteit. En ga je het een keer bij een ophalen (bij een evenement of op locatie), altijd vriendelijk behulpzaam personeel. Als ik iets van kruiden oid voor de paarden wil hebben: Altijd baroen voor mij - al jaren.
Hoe zou je De Baroen beoordelen?
- Jettie Beems
Super snel vriendelijk en goede kwaliteit toppers zijn het.
- Daphne Hoeve
Heel snel geleverd, goed verpakt en heel goede kwaliteit!
- greet ewijk
mooi produkt kan er veel mee
- Sandra
Snelle levering.