Heel tevreden met het product; was ook zorgvuldig verpakt. Daarnaast werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Heb ook nog plezierig contact gehad met de klantenservice. Ik zou De Baroen zeker aanbevelen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J. Breuker
- Suuz Bosman
Snel
Hoe zou je De Baroen beoordelen?
- rob Hinte
Goede prijs,kwaliteit en snelle levering.
- Wilma Borren
Snelle levering en goede kwaliteit.
- Danitsja wendt
Duidelijke communicatie en goede prijs/kwaliteit. Er was een probleem met de bezorging via DHL ,maar dat is supersnel en goed opgelost. Had mijn bestelling alsnog snel binnen en vriendelijk geholpen.
- Henry Loohuis
Prima service en levering