Fijne service, makkelijke site met genoeg keuzes. Pakketten zijn altijd goed verpakt en de goederen van goede kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Toke Hamberg- van Dongen
- Barend Amerongen
Goede service. Prijs kwaliteit prima van het produkt.
Hoe zou je De Baroen beoordelen?
- Linda
Alles goed verpakt. Kruiden zien er goed uit.
- Gerdia Dolfsma
Heel lastig bestellen met die adres scan als je niet zo handig bent met computers
- Avelien Lubbinge
Uit eindelijk toch een snelle levering en goed en snel contact via de mail.
- Anita Hagenaars
Erg vriendelijke man. Het lukte niet om via de website te bestellen. Ik ben geholpen nadat ik een mailtje heb gestuurd.