Tot zover ik nu enkele maanden klant ben bij u, is de diatom mij heel goed bevallen. Hopelijk blijft dit zo en ik ben tot op heden zeer tevreden. Mevr. A. de Waard uit Geertruidenberg.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- T. Waard
- stephanie moerdijk
Top bedrijf! Top producten! Aanrader!
Hoe zou je De Baroen beoordelen?
- Gabrielle Graaf
Zeer tevreden, na telefonisch contact met een van de medewerkers heb ik een dagna mijn bestelling de zaadjes in huis gekregen!
- Vanessa Visser
Snelle levering. Kreeg meteen reactie op mijn vraag. Top. Oja de verzendkosten zijn wel aan de hoge kant. (Post NL) misschien een optie om boven een bepaald bedrag de verzendkosten te laten vervallen? Verder top hoor
- Yvonne Ruig
Altijd vriendelijk en goede informatie welk product je kan gebruiken. Ik blijf klant.
- stefan faes
snelle levering na een vlotte aankoop!