Snelle levering. Producten nog niet gebruikt, kan hierover nog niet oordelen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gea Vollering
- Jacqueline Bruggen
Prima service
Hoe zou je De Baroen beoordelen?
- Bea Schultz
Fijne service! En zeer klantvriendelijk. Denkt ook met ons mee.
- Greta Kol
Prima service en super snelle levering en natuurlijk altijd de goedkoopste
- Jacoba Gieskens-Eek
bestelling was nel afgeleverd.
- Nathalie Nuland-Klaasse
Ik heb de bestelling op zondag vóór 0:00uur geplaatst, maar heb het pas op woensdag ontvangen, dus dat vond ik een beetje aan de late kant (zeker gezien het in de brievenbus kon). Ik zou de website wat aanpassen/overzichtelijker. Verder prima