Fijn bedrijf, goede producten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ingrid Gaakeer
- Ingrid
snel en goed geleverd
Hoe zou je De Baroen beoordelen?
- M. Kok
De fruitmix wordt gewaardeerd 😋😍 door de 🐴mannen.
- Josje Dorrestein
Zending was met een partij kwijt geraakt, maar alles is goed gekomen. De Baroen hield de klant op de hoogte van de stand van zaken. Bestelling kwam dus was later aan, maar dat lag niet aan de De Baroen.
- Anoniem
Producten zijn prima. Bezorging naar een afhaalpunt is slecht. Ik kon niet kiezen naar welk afhaalpunt het werd verzonden, waardoor ik met een doos van 7 kg een eind moest lopen naar de auto, omdat die niet vlakbij geparkeerd kon worden.
- Iris Soelen
Ruime keuze, betaalbaar assortment, zuivere producten.