Heel tevreden over de kwaliteit van mijn bestelling . Ik had dit eerder moeten weten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rob Bakker
- Jan Engels
Wordt altijd goed gedaan
Hoe zou je De Baroen beoordelen?
- T. Waard
Ik heb de emmer Diazon 1 kg op woensdagmiddag ontvangen. Ik ben tot op heden, enkele dagen nadat ik het heb gebruikt zeer tevreden en hoop dat ik dit mag blijven. Mvgr. T. de Waard
- Riet Dikkeschei
Eenvoudig bestellen, keurig melding van iets vertraagde levering. Tevreden klant
- Rinus Ottens
Mijn bestelling werd zorgvuldig en binnen enkele dagen verwerkt, daarnaast werd ik goed op de hoogte gehouden in welk stadium de verwerking en verzending van mijn bestelling zich bevond. Kortom een prima zaak om zaken mee te doen.
- Rachma Heuvel
Artikelen zijn goed verpakt. Goede service.