Altijd keurig op tijd geleverd. Goede producten tegen een scherpe prijs!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jannie Kamps
- B. Hoekstra-Toren
De bestelling met zorg verpakt en vlot bezorgd. Dankjewel.
Hoe zou je De Baroen beoordelen?
- Angelique
Snelle levering, netjes verpakt.
- Jozef Van Verdegem
ik was zeer verrast door de vlugge en vlotte bediening ook de aflevering van het product was zoals aangegeven prima service
- Michelle Huisman
Tevreden, maar vind de verzendkosten van 5€ naar een DHL punt wel erg prijzig! En zelfs 9€ naar een thuisadres.
- S Zelst
Snelle levering, niet duur.