Goed voer en vriendelijke mensen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Olivier van Straelen
- Charlotte Alderden
Heel tevreden, altijd de volgende werkdag in huis en de kruiden hebben een datum van verpakken erop dus dat is top
Hoe zou je De Baroen beoordelen?
- Sandra Bos
Zeer tevreden! Had de bestelling snel binnen, netjes verpakt en producten zijn vers.
- M. Dam
'k Heb de Baroen zien groeien tot wat het nu is. Vanuit de huiskamer tot de loods. Wat mij betreft is er geen reden om ergens anders heen te gaan. De producten en de geleverde service zijn en blijven goed. Onze dieren doen het er goed.
- Guus van Duin
Mijn ervaring? In één woord? Uitstekend ... Guus van Duin
- B.Y. Kimpel
Altijd kwaliteit, compleet en netjes op tijd geleverd.