Mooi op tijd en leuk ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2013
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hester Van der Ham
- Dianne Duinkerken
Goeie service. Veel zorg en aandacht voor het versturen van het pakketje.
Hoe zou je Sugheely beoordelen?
- Doris Spin
Geweldig, wat prachtig verpakt, en helemaal toppie, het persoonlijke kaartje. Het was een echte verrassing.
- M.C. Peterse
Snel geleverd... en was zeer goed verpakt... en lief dat bedank kaartje... wat erbij zat.
- S. Leeuw
Snelle bezorging.
- Rina Muller
Mooie oorbellen. Snelle service en netjes verpakt.