ik bestel regelmatig bij deze web winkel. ben erg tevreden niet alleen omdat als je voor 15:00 besteld dat je het dan de volgende dag al heb. maar ook door het juist verpakken van de spullen. als ik vragen heb krijg ik snel antwoord. helemaal Top! growshop
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2023 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Frits
- Al
Uitstekend. Een artikel van mijn bestelling was niet verkrijgbaar en ik kreeg dezelfde dag nog bericht dat het pakket dus pas op de volgende dag word vestuurd. De dag erop heb ik de bestelling ontvangen.
Hoe zou je Online Top Garden beoordelen?
- Jan
Afgelopen week een bestelling bij deze shop geplaatst en alles verliep soepel. Via Ideal betaald en de volgende dag had ik alles al netjes in huis. Zeer discreet verpakt (in een wijndoos haha) Volgende keer zeker weer terug bij hun!