Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Wagaparts heeft 41 5 ster reviews 41
Wagaparts heeft 5 4 ster reviews 5
Wagaparts heeft 1 3 ster reviews 1
Wagaparts heeft 0 2 ster reviews 0
Wagaparts heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Cees cr

    Vandaag 28 maart 2018 een douchegelegenheid gemonteerd.montage ging goed. Water en gas aangesloten,kraan open gedraaid even wachten tot de gasleiding ontlucht wat en jawel warmwater en snel. Zeer tevreden. Is echt een aanrader. IK koop geen dure vallen of facto geiser meer.

  2. M. Stout

    Na een winter niet meer op te starten

    Reageer
  3. Hoe zou je Wagaparts beoordelen?

  4. Koos

    Op 13-3 een 10 ltr geiser besteld en afgelopen vrijdag gemonteerd was goed te doen eerst duidelijke film op YouTube gekeken telf contact gehad omdat hij niet aan ging lag aan de bijgeleverde batterij aldus mevr dus nieuwe gehaald en toen deed ie het ,daarna onder deskundige telf begeleiding de watertemperatuur naar 60 graden gebracht. Zeer tevreden vooral de bereikbaarheid via de telefoon is zeer prettig ervaren zelfs na 5 uur gebeld te hebben en dacht ze zijn gesloten werd rond 6 uur terug gebeld waar vind je dat nog!

  5. Luc A.F. de Medts

    Ik ben uiterst tevreden over de snelle levering (vorige vrijdagmiddag besteld en de dag erop om 15u20 reeds geleverd). Dit verdient een pluim! Volgende zaterdag wordt de nieuwe geiser aangesloten en getest. Ik heb er nu al alle vertrouwen in dat ook dit van een leien dakje zal lopen...

  6. wim van de ham

    een fantastisch bedrijf een snelle levering en een perfecte service, ondanks dat het bedrijf gesloten was en de telefoon nog aanstond werd ik met heel veel geduld en vakmanschap geholpen een 10 met een griffel is op zijn plaats. bedankt mensen

  7. G.Schimmelpenninck

    Via Bol.com gekocht, volgende dag geleverd, 's avonds met een vriend geplaatst, om 22 uur mijn eerste warme douche genomen... Montage was zeer eenvoudig en de batterij-ontsteking werkt perfekt. Ik weet niet of het een grote besparing is dat er geen waakvlam is maar hij kan in ieder geval niet uitwaaien! In belgië kost een gelijkwaardig produkt ongeveer 80,-€ duurder... Zeer aan te raden produkt!