Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Superfoodsonline.nl heeft 5717 5 ster reviews 5717
Superfoodsonline.nl heeft 1134 4 ster reviews 1134
Superfoodsonline.nl heeft 59 3 ster reviews 59
Superfoodsonline.nl heeft 30 2 ster reviews 30
Superfoodsonline.nl heeft 51 1 ster reviews 51

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. damaris

    Ik heb aardig gezocht naar zo goedkoop mogelijk, maar kwalitatief goede superfoods. De meeste producten waren hier het goedkoopst. Mijn bestelling was niet in 1 keer te leveren, moest uiteindelijk 1 week wachten op eenn aantal produkten. Maar hoe dit werd afgehandeld was prima. Ik werd gevraagd (telefonisch) hoe ik dat dan wilde (in 1-2-3 keer). En uiteindelijk kreeg ik er een klein presentje bij voor het ongemak. Ook toen ik me bedacht over een 3 tal produkten, kon ik dat nog zonder problemen annuleren. De service is prima!

  2. Bert van Lamoen

    Eenvoudige en daardoor duidelijke website. Prima produkten. Nette prijs. Goede en snelle afhandeling. Kortom: Goed! Bert van Lamoen

  3. Hoe zou je Superfoodsonline.nl beoordelen?

  4. Hermans

    Zeer goede afhandeling van mijn bestelling, zeer vriendelijke bediening.

  5. Nanny Verspuij

    Ik vind het een prettige website die voor mij vanaf het eerste moment een eerlijke en vertrouwde indruk opriep. En dit maken ze inderdaad waar! Na mijn eerste feedback belde Pieter mij binnen een paar min op, en ook daarna krijg ik snel antwoord als ik per mail vragen stel. De service is zeer goed én op een persoonlijke manier, met zelfs iedere keer een kaartje met een attent gebaar erbij opgeschreven. Een verademing dat dit op deze manier per internet zo persoonlijk en vertrouwd aan kan voelen.

  6. T Verhagen

    Mijn ervaring is goed.

  7. Dagmar

    Ik heb al verschillende keren iets besteld bij superfoodsonline.nl. Alles komt op tijd, goed ingepakt en van hoge kwaliteit binnen, voorzien van een persoonlijk briefje. Tevens heb ik ( gevraagd) advies gekregen, wat mij enorm geholpen heeft. Je merkt dat hier service, kwaliteit en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Echt een aanrader!