Voor 15 uur besteld, morgen geleverd... Nou, niet dus. Inmiddels ruim twee weken verder, status staat nog steeds op 'niet verzonden' en op mail en telefoon wordt niet gereageerd.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2022 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marc
- de Graaff
De 1e bestelling kwam netjes binnen maar nu 9 april nog wat besteld maar nog steeds niks ontvangen. Op mail en telefoon wordt niet gereageerd. Heb vandaag weer gebeld als ik deze week niks ontvang maak ik er werk van
Hoe zou je JP's Tuningshop beoordelen?
- kevin
ik wacht al bijna een maand op me bestelling waarbij op de site stond dat het de volgende dag leverbaar was. achteraan gebeld na een week na meerdere pogingen eindelijk iemand aan de lijn bleek er 1 ding nabesteld te zijn en wachten op leverancier, nou oke week later nog niks dus weer gebeld zou eind vd week het onderdeel binnen komen. meer dan een week later weer gebeld ja als t goed is is het binnen eind vd dag ga ik kijken en bel ik je als ik meer weet...... nu krijg ik hem niet meer tepakken en heb ik nog niks
- Hans Ekhart
Probeer al tijden in contact te komen over een betaalde bestelling van 3 VDO-meters die nooit is geleverd. Laat dan in elk geval weten wat de status is! Mijn garagist heeft gebeld, ik heb gebeld, gemaild en er gebeurt niets. Zijn jullie failliet?? Ik vind het erg onfatsoenlijk dat jullie niets laten horen.
- Pim
Prima product voor een goede prijs (DEPO racing water temperatuur meter. ). Snelle levering. Had problemen met het product, achteraf een stomme fout van mij, hiervoor contact gezocht maar de service is slecht bereikbaar. Zowel via de mail als via de telefoon. Uitendelijk is het gelukt maar duurde langer dan fijn is. Toch nog wel een 4/5 waard.
- Ronald
Had beter even deze beoordelingen kunnen lezen, krijg ook geen reactie. Nu gevraagd om bestelling te cancelen, maar ook nog geen reactie