Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
SOSHIN.nl heeft 2523 5 ster reviews 2523
SOSHIN.nl heeft 672 4 ster reviews 672
SOSHIN.nl heeft 92 3 ster reviews 92
SOSHIN.nl heeft 48 2 ster reviews 48
SOSHIN.nl heeft 66 1 ster reviews 66
SOSHIN.nl heeft 1 0 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Steven Vhb

    Ramp o ramp.. gelukkig is er SOSHIN.nl 😅 Ramp o ramp, de Falke kousen die mijn vrouw zo graag draagt kosten tegenwoordig >€30 per paar en dat wil ze er niet meer aan geven. Daarom op zoek gegaan naar een goedkoper alternatief en gelukkig is er Soshin.nl. Bij deze winkel dus een testorder bestaande uit een waaier aan merken en kleuren besteld. We hebben net het eerste deel netjes op tijd ontvangen en alles is heel vlot verlopen. Onze ervaring met deze online winkel is top daarom ook deze score en korte ondersteunende review. Daarbij ook nog vermelden dat hier niet om gevraagd wordt: deze review werd volledig vrijwillig en zonder enige aanmoediging, uitnodiging of dergelijke geschreven. Soshin.nl is een hele mooie website die quasi volledig gespecialiseerd is in beenmode met een groot aanbod, competitieve prijzen en eenvoudig bestelproces. In het algemeen is alles heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk zoals bij de allerbeste webshops op dit moment. Je hebt het gevoel dat alles gerund wordt door één (heel dynamisch) persoon die bij eventuele problemen vlot bereikbaar is, veel feedback geeft en bovendien nog een persoonlijk bedankje schrijft.. Waar kom je dat nog tegen tegenwoordig? 😉 En hoewel ik niet zeker ben of dit echt wel zo is, maakt dit finaal niks uit want het voelt wel zo en dát geeft net die persoonlijke kwinkslag die al te vaak ontbreekt bij grote onpersoonlijke shops waar je bestelling nummer 46903405254 bent.. Alleen daarom al kopen wij veel liever bij Soshin dan bij die van een groot modebedrijf. Hier ben je geen nummer en doen ze nog de moeite om je naam op een kaartje te schrijven. 👍 Veel succes, Bar & co. Mijn vrouw test de kousen nog uit & haar favorieten bestellen we dan later in grotere aantallen. Doe zo verder!

    Reageer
  2. E.A. Monsma

    Prima artikelen en goede service

    Reageer
  3. Hoe zou je SOSHIN.nl beoordelen?

  4. Marloes

    Snelle en nette levering. Producten zijn van goeie kwaliteit. Erg tevreden!

    Reageer
  5. Kees de Haan

    Niet alles ontvangen. Geen bericht van wanneer wel .?

    Reageer
  6. Han Schluep

    Is mooi en spannend.

    Reageer
  7. Maarten

    Snelle service, prettige (product)communicatie. Producten komen overeen met de verwachting die wordt geschetst over dit product.

    Reageer