Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
SOSHIN.nl heeft 2523 5 ster reviews 2523
SOSHIN.nl heeft 672 4 ster reviews 672
SOSHIN.nl heeft 92 3 ster reviews 92
SOSHIN.nl heeft 48 2 ster reviews 48
SOSHIN.nl heeft 66 1 ster reviews 66
SOSHIN.nl heeft 1 0 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Tamara

    Bijzondere panties voor een lage prijs en zeer hoge klantvriendelijkheid!

  2. W.Teer

    Prima, snel bezorgd, discretie goed

  3. Hoe zou je SOSHIN.nl beoordelen?

  4. Anne

    Top webwinkel, ruim assortiment, snelle verzending en zeer klantvriendelijk.

  5. Christel S

    Ik ben al klant hier bij Soshin van het jaar 2007 ongeveer ik was bij de eerste en ik ben er nog, zegt dit niet genoeg over deze winkel , ook als je iets vraagt dat ze niet in hun winkel hebben gaan ze toch op zoek omdat te vinden. De persoonlijke touch is al van in het begin en dat maakt het ook zo speciaal aan deze winkel je ben zeker geen nummer, ik voel mij hier om mijn gemak en de artikelen 10 op 10 hoor NOOIT geen problemen gehad ; DIT IS EEN TOPWINKEL EN DAT MEEN IK UIT DE GROND VAN MIJN HART. Zo maak reclame voor deze winkel ze zullen heel blij zijn dat kan ik nu al zeggen.

  6. Stan

    Op zoek naar een mooie panty voor mijn vriendin kwam ik terecht bij Soshin. Ik was op zoek naar een specifieke panty en die had Soshin voor een prima prijs in het (zeer ruime) assortiment. Het bestelproces en de levering (met persoonlijke boodschap op de order) verliepen prima. Ik raad Soshin aan iedereen aan die een betrouwbare leverancier zoekt. Soshin heeft sowieso een prima website waar ook gezocht kan worden op kleur, denier en stof (mat, glanzend). Vooral zo door gaan!

  7. Sandra Siebering

    Mooie site en de bestellingen supersnel geleverd. Na een paar kousen gedragen te hebben bleek ik de verkeerde maat te hebben. De nog ingepakte kousen konden retour en werden omgeruild voor grotere maat. Super!!!!