Leuk kado moeder was erblij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Leonie Lira
- Johanna
Prettige webwinkel om iets te kopen,goeie prijs,goeie service
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Pieter van van Wijchen
Snelle levering
- Laura P.
Service met aandacht voor detail. Kadootjes worden met zorg ingepakt en heel snel verstuurd. Bij vragen een app van Paula om de bestelling af te stemmen, heel erg attent. Een winkel met super veel leuke kleine & grote spullen voor jezelf of om kado te doen, en de optie voor inpakservice & persoonlijk kaartje erbij ( handgeschreven!) maakt het echt helemaal compleet.
- Helen Zanen-Schrama
Ik bestel er regelmatig, altijd een persoonlijke noot bij mijn bestelling als ik het ontvang.ik winkel graag bij de Vrolijke Engel
- miriam ten Velde
Mooie prijzen en goede prijs-kwaliteit verhouding.