Besteld en een dag later al in huis! Netjes verpakt helemaal super
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mandy
- Els Rentenaar
Onlangs bestelde ik een artikel bij De Vrolijke Engel. Als een van de weinige webwinkels bieden zij al een breed scala aan betalingsmogelijkheden. Mijn Internetbankieren deed het op dat moment niet, ik had enige tijdsdruk met het product omdat het als cadeau bedoeld was en daarom was ik blij met de mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen. Daaruit spreekt m.i. een groot vertrouwen jegens de klant en een service die 'niet helemaal meer van deze tijd' is. Het artikel werd keurig verpakt afgeleverd en er was een persoonlijke wens bijgesloten. Kortom: verrassende en persoonlijke service!
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Jeffrey Lacunes
Alles meer dan prima
- anita vd sanden
Niks op aan te merken! Het word goed verpakt en nog n leuk kaartje erbij, toppie!
- germent dekker
Ik heb 1 keer besteld en dat verliep goed, dus ik ben tevreden!
- Dorine
Superleuke originele artikelen..je wordt op de hoogte gehouden betreft verzending. Zeer snelle levering en erg blij met het bestelde artikelen. Ga hier zeker vaker bestellen voor lieve weggeef cadeautjes.