Hele snelle reactie op een door mij gestelde vraag. Snelle levering, alles keurig (veilig) verpakt en zelfs met een kleine attentie erbij. Goed verzorgd, prettig winkelen. Aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique
- Eva Waagen
Tweede bestelling en ik ben zeer tevreden! Ga zo door
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Caroline
Ik had niet mijn volledige adres ingevuld, kreeg een vriendelijke mail om dat alsnog even door te geven, had de bestelling daarna snel in huis. Keurig verzorgd, net zoals de vorige keer .
- ineke kanon
snelle levering, netjes verpakt, goede producten en een leuk kaartje
- frank
snelle levering en mooie kwaliteit.
- Mike
Leuke producten, attent, netjes en tijdig ontvangen.