Zeer snelle levering! Een winkel met echt leuke producten voor een goede prijs!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Caren Hooge
- Max Boerman
Een leuke winkel met mooie producten en heel klant vriendelijk.
Hoe zou je De Vrolijke Engel beoordelen?
- Loes Kerklaan
In 1 woord.....TOP!!!!!! Echt een aanrader!
- Len van Dijk
Ik heb al heel lang alleen maar goede ervaring met de Vrolijke Engel, de bestelling is op tijd en mocht er onverhoopt iets mis gaan wordt alles uit de kast gehaald om het recht te breien. Een geweldige zaak.
- marianna knijn
ik ben vriendelijk geholpen, met de vragen die ik had. Hetgeen wat ik had besteld was mooi verpakt zodat ik er zelf niets meer aan hoefde te doen.Een hele goede webwinkel, gazo door.
- Hermien van Vliet
Overzichtelijke website. Enthousiaste jonge mensen, die met hart en ziel voor De Vrolijke Engel bezig zijn.