Super tevreden, in eerste instantie had ik hem besteld en kreeg ik niets te horen, maar het bleek dat ik een reactie van hun gekregen had via de mail diezelfde dag, maar dat deze in mijn spam box gekomen is... Let hier dus even op, als je denkt dat je geen reactie krijgt! :) Had zelf een maat L besteld, kreeg het advies van hun om een XL te nemen, deze past inderdaad beter! mooi vest, snelle levering.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- katrines
- Bagdi Géza
Ze zijn erg behulpzaam! Mijn bestelling arriveerde zo snel, zonder problemen. Ik ben zeer tevreden!! Bedankt👌🏻😁
Vertaald met AI Hoe zou je WakeboardOnline beoordelen?
- Björn Tenge
Alles super
Vertaald met AI - mike van Kouwen
Goed advies.
- Ieva Svitojute
Zorg ervoor dat je alle onderdelen en items die je ontvangt zorgvuldig controleert. Het heeft me dagen gekost om te ontdekken dat mijn evo skins geen schroeven hebben (ze zouden in een verpakking moeten zitten) en dat de sluiting voor een van de skins ook ontbreekt. Een andere was ook kapot. :/ UPD: De klantenservice is echter geweldig, Gerrit was zo vriendelijk om me te helpen dit probleem op te lossen. Bedankt!
Vertaald met AI - Martynas Seskas
Alles arriveerde op tijd, de verkoper communiceerde gedurende het proces en hield me op de hoogte van de status van de bestelling.
Vertaald met AI